Pages

miercuri, 12 octombrie 2011

BaNcUrI




1.Iese un betiv dintr-un bar.Cand deodata ii vine sa se pise.Se duce la un gard si incepe.Dupa cateva secunde iese o baba din curte:
-Buna ziua
-Buna ziua, raspunde betivul.
-Ce faceti aici?
-Ma pis.
-Da?Atunci pot sa pun si eu mana pe un coi?
-Da!
-Pot sa pun mana si pe celalalt coi.
-Da!
-De ce te pisi ma pe gardul meu?!
2.Intr-o dupa-amiaza un vanator trece prin padure si deodata vede un tigan legat la mijloc cu o sfoara atarnat de o craca. Vanatorul intreaba:
- Tigane ce faci, ma, atarnat acolo?
- Uite, m-am spanzurat, vere...
- Pai sfoara trebuie sa ti-o pui in jurul gatului, prostule!
- Am incercat manca-ti-as, da ma sufoc!=))
3.1 Roman, 1 Francez si un Tigan sunt prinsi de niste canibali in jungla.
Inainte ca canibali sa faca supa din ei, apare seful tribului si le propune un joc pentru ai lasa sa plece.
Fiecare trebuie sa se duca in jungla si sa aduca 10 fructe.

*Se duce francezu si aduce 10 mere, la care seful tribului il pune sa si le bage in fund pe toate si ii va da drumul, francezul isi baga trei mere dupe care nu mai rezista.
Canibali il baga la foc si il mananca.

*Romanu si-a dat seama de jocul canibalilor, si se duce in jungla si isi aduce 10 cirese.
Incepe sa si le bage in fund, 1, 2, 3, 4 ... a 8a, a 9a cireasa si cand sa si-o bage pe a 10-ea il vede pe tigan ca vine de la cules fructe si ii scapa cireasa, canibali fac ciorba din el si moare.

Apare romanu in cer si se intalneste cu francezu.
Francezu il intreaba :

-Ce ai facut ma romane, cand la a 10a cireasa, chiar atunci sa iti scape ?

-Am incercat sa rezist franceze, dar nu m-am putut aptine de ras cand am vazut ca apare tiganu cu 10 pepeni.:))=)))-voi ce fructe ati fi cules?:))=))
4.- Mama soacra, cat stai pe la noi?
- Cat sunt primita cu drag, fiule...
- Ce pacat! Nici macar la o cafea nu stai?
5.Judecătorul către martor:
- Ai văzut că vecinul tău îşi bate soacra?
- Da domnule judecător.
- Şi de ce n-ai intervenit?
- Păi, să vedeţi, la început am vrut să intervin, dar când am văzut că o poate bate singur...=))
5.Ati intretinut vreodata relatii sexuale cu vrun coleg de muca??..
daa..cu sefu meu!! el ma futea la cap si pe mine ma durea in cur!!
6.Sotul intra in pat si-i sopteste sotiei la ureche: "Sunt fara chiloti"
Sotia: "Lasa-ma sa dorm, maine am sa-ti spal o pereche"
7.Doi surzi.
-Ce faci ma te duci la peste?
-Nu ma,ma duc la peste..
-Aaa,credeam ca te duci la peste.:))
8.Pe vremea lui Ceausescu, burlacii trebuiau sa plateasca tribut pana la 25 de ani. Un tip era foarte sucarit deoarece era impotent si s-a hotarat sa ii trimita scrisoare lui Ceausescu: "Ma numesc Ion Caciula, om al muncii fara scula. De ce trebuie sa platesc tribut, daca eu nu pot sa fut??" Dupa cateva zile primeste raspuns la scrisoare: "Domnule Ion Caciula, om al muncii fara scula, cat ai DEGETE si LIMBA... LEGEA tarii nu se schimba!!!"=))
9.Se duce un roman la magazin
-vreau si eu o vopsea verde nu prea verde dar verde sa fie
-asta e buna
-nu
-eu am zis vopsea verde nu prea verde dar verde sa fie
dupa ce vede ca nu se intelege cu el ....vanzatoru se enerveaza
-auzi ia pupa-ma u in fund nu prea in fund dar in fund sa fie
10.Un politist il intraba pe colegul lui:
-Care e ba,capitala Frantei?
-Londra!
-Al dracu',credeam ca nu stii!

Daca aveti sugestii de bancuri va rog sa le lasati la comm

p.s sa aveti pofta la ras!

Un comentariu: