Pages

miercuri, 26 octombrie 2011

Muammar Ghaddafi a fost omorat


Inca de la inceput, vreau sa va spun ca nu am vrut sa postez asa ceva,dar as dori sa fac o remarca in ceea ce priveste asasinarea fostului lider libian.Un video îl arată pe Gaddafi în agonie, cu câteva momente înainte de a fi împuşcat. Rănit la cap şi la ambele picioare, dictatorul abia se mai putea ţine pe picioare. Doi rebeli îl susţineau de braţe în poziţie verticală, iar alte câteva zeci urlau şi chiuiau de bucurie pe lângă. "Ce ţi-am făcut eu vreodată ţie?" l-a întrebat, la un moment dat, Gaddafi pe unul dintre rebeli.Dupa cum vedem,acum dupa moartea lui este mare veselie in statul libian,ganditiva si voi un pic(romanii in mod special),ce fericiti erati sau eram(eu nu pot sa spun daca eram sau nu fericit pentru ca eram foatre mic) in momentul cand Ceausescu a murit si acum il regretam.Mai pe scurt vreau sa spun doar atat "Acum vor rade si se vor veseli,mai tarziu vor plange si se vor chinui" pe sistemul "Rau cu rau,dar mai rau fara rau".Cata cruzime este pe acest pamant!

p.s nu am postat imagini socante pentru ca sunt prea socante

2 comentarii: