Pages

miercuri, 2 noiembrie 2011

Barbatii si femeile virgine


Barbatii sustin ca nu le plac virginele…si drept dovada, femeile ajung sa renunte din ce in ce mai usor la virginitatea lor. Femeile virgine nu mai sunt la fel de apreciate ca alta data, locul intai este ocupat de cele “experimentate”.
Pe de-o parte ajung fetitele de 14-15 ani sa se f..a in draci, pe de alta parte cele care n-au facut-o inca devin complexate (sunt virgina, deci urata). Ma gandesc la urmatorul paradox: daca o femeie are xxx barbati, automat devine curva, iar daca un barbat are xxx femei, devine macho.
Barbatii sustin ca nu le plac virginele…avand ideea preconceputa ca ele se agata de gatul lor cu mari pretentii de viitor. E drept, pana acum cam asa a fost, femeile tanjeau sa-si faca din primul si ultimul barbat…Tot ei se mandresc ca “le-au initiat” pe virgine in artele amorului, devenind asadar primul barbat semnificativ, luat ca punct de reper.

Nu incurajez deloc sexul la o varsta frageda. Dar nici nu-l promovez ca pe o virtute. Faceti sex cand si cu cine aveti chef. DAR mentionez ca virginitatea nu mai face parte din categoria calitatilor. De preferat sa o tratati ca pe o operatie. Odata rezolvata problema…organismul devine mult mai eficient.

cu masuri de precautie, si contraceptie :)

Asa ca Dumnezeu ti-a dat-o s-o dai,nu sa te duci cu ea in Rai!:)

17 comentarii:

  1. Buna Gaby!
    Eu am 16 ani si sunt virgina! .. Si sincera sa fiu , ma mandresc .. si ceea ce ai scris uh in paranteza ca "sunt virgina,dei urata" nu e adevarata. Pana la urma orice fata e frumoasa, dar si urata in felul ei :) .. Nu toti suntem perfecti:P ... Fetele care la varsta de 14-15 ani nu mai sunt virgine , e datorita anturajului :) .. Si stii foarte bine lucrul asta :) .. Sunt influentate de baieti , ceea ce inseamna ca nu sunt sigure pe ele si nu stiu ce vor de la viata :) .. Asta e parerea mea:) ..

    RăspundețiȘtergere
  2. da,dar vezi ca in articol scrie ca eu nu incurajez sexul la o varsta frageda.Cea ce spun eu este felul cum privesc barbatii fetele virgine
    Ti sa te mariti virgina?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu , nu tin sa ma marit virgina :) .. Dra mi se pare ceva deplasat ca la varsta de 14-15 ani sa nu mai fi virgina. E aiurea:| .. Copilaria este cea mai frumoasa perioada a vietii.. De ce sa o strici?? De ce sa te indragostesti de un baiat care vrea doar sex si dupa te lasa?? Cam asta fac majoritatea baietilor :) .. Vor doar sa aibe o fata in pat , pentru a le creste lor reputatia ... E ceva injositor din punctul meu de vedere.. Sunt fete care la varsta de 14 ani sunt gravide :| Ti se pare normal?? Mie nu.. Bun , daca vrei sa te culci cu baitaul respectiv, macar ai grija sa te protejezi :) .. E foarte periclos la o varsta asa de frageda :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spune o prietena de a mea :x "Durerea nu este iubire si iubirea nu inseamna sex!!" .. Cine te place , te place si virgina :)

    RăspundețiȘtergere
  5. durerea nu are cum vreodata sa se imbratiseze cu iubirea pt ca iubirea se imbratiseaza cu placerea si linistea sufleteasca pe care o ai langa persoana iubita...dar aici intram in cu totu alt subiect...si da cine te place te place asa cum esti:D

    RăspundețiȘtergere
  6. parerea mea e ca fiecare e liber sa faca ce vrea si sa creada ce vrea:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Gaby , eu prin durere nu ma refeream la bataie :)) .. ci la pierderea virginitatii ;) ... e mare diferenta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. am inteles asta..dar daca iubesti cu adevarat nu trebuie sa te gandesti la durerea de inceput(ca sa zic asa)...si cum spunea cineva Dupa dragoste iti vine cheful de sex :))=))

    RăspundețiȘtergere
  9. la varsta de 14-15 ani nu poti spune k iubesti cu adevarat ;) .. e doar o joaca .. asta insemnand k dragostea nu se rezuma doar la sex ...

    RăspundețiȘtergere
  10. dar te poti pacali foarte usor,avand sentimentul ca ti l acea persoana...au fost cazuri ca s-a inceput o relatie la 14-15 ani si la 18 s-au casatorit si acum sunt bine...asta difera de la caz la caz
    Asa ca..atentie la neatentie!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta asa e :) .. Dar foarte rar intalnesti cazuri ca cel pe care l`ai dat tu exemplu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. conteaza ca sunt...si de aici poate veni pacalealea,ca ai putea sa fi si tu unul dintre cazurile rare :D:P

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu inteleg.de ce va certati atata?fiecare cu parerea lui.Daca vrei sa faci sex bn daca nu si mai bn.adio

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu sunt virgin,am 20 de ani

    RăspundețiȘtergere
  15. si eu sunt virgin,am 20 de ani

    RăspundețiȘtergere
  16. si eu sunt virgin,am 20 de ani

    RăspundețiȘtergere