Pages

marți, 15 noiembrie 2011

Medicamente Gratis!?



As dori ca sa va spun ce mi s-a intamplat astazi.Eram in oras si mama mea cea scumpa ma sunat ca sa imi spuna sa iau pentru tatal meu niste pastile de paracetamol ca este c-am racit.Dupa ce am terminat ce aveam eu de facut,mi-am adus aminte in ultima clipa ca trebuie sa iau pastilele,asa ca am fost la cea mai apropiata farmacie si am luat medicamentele.Show-ul a inceput cand i-am cerut medicamentele farmacistei.Am cerut 6 medicamente de paracetamol iar farmacista mi-a dat 10,eu am intins mana sa platesc medicamentele,iar ea mi-a spus ca nu este nevoie sa platesc pentru ca este de la ei.Pot sa spun ca nici acum nu imi dau seama de ce mi s-a dat gratis acele medicamente.

Voua vi s-a intamplat?Stiti cumva daca este vreo oferta la medicamente si eu nu stiu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu