Pages

vineri, 21 septembrie 2012

ARSENIE BOCA IEROMONAHUL

Tin sa va prezint un parinte cu un har nemaipomenit de la Domnul Iisus si de la Dumnezeu Tatal,acesta se numeste Arsenie Boca.Nu putini sunt cei care il stiu pe parintele Arsenie.Mii de oameni ii viziteaza mormantul anual.
  Eu personal am aflat de Parintele Arsenie de pe net(iata ca si netul mai este bun la ceva),dupa ce am fazut cateva filmulete pe youtube am hotarat sa ajung la Manastirea Sf.Treime din Prislop jud. Hunedoara,eu fiind dintr-un sat de langa Targoviste  jud Dambovita.
  Parintele Arsenie Boca s-a nascut in anul 1910 si s-a dus la Domnul in anul 1989.Chiar si in zilele noastre mormantul parintelui face minuni pentru cei care cred in Domnul Iisus Hristos si Maica Domnului,dar toate astea cu rugaciune si smerenie din partea persoanelor indurerate.
 Pentru inceput va prezint un scurt filmulet in care Parintele Arsenie ne spune cum se va desfasura lucrurile in Romania.

  Vor mai urma alte dezvaluiri destul de interesante.

   DOMNUL FIE CU VOI!!!     RUGATI-VA MULT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu