Pages

sâmbătă, 20 octombrie 2012

Coca-Cola.Bautura "minune" care te face sa slabesti,sa fi mai frumos?!

  Uitandu-ma peste stirile de la mediafax,dau peste acest titlu:"Băutura-minune de la Coca-Cola: ajută la îngrijirea părului, a unghiilor, a pielii şi la pierderea în greutate".Am stat in sinea mea si m-am gandit la un singur lucru..si mi-am spus "Iata pana unde se poate ajunge cu minciuna pentru ca sa isi vanda otravurile bune la gust si rele pentru trup!!"...Cica ar fi in parteneriat cu o compane farmaceutica franceza.

  Iata continutul stirei: 
Mai târziu în această toamnă, Coca-Cola şi producătorul de medicamente Sanofi vor începe vânzarea mărcii Beautific Oenobiol ca parte dintr-o campanie pilot ce va acoperi un număr limitat de magazine din Franţa, informează Daily Mail.
  Potrivit unui raport Wall Street Journal, gama de patru băuturi Oenobiol va conţine apă minerală, suc de fructe şi aditivi nutritivi.
Conform descrierii ce va apărea pe ambalaje, produsele "ajută la întărirea firului de păr şi a unghiilor, la pierderea în greutate şi la creşterea energiei".

 Nu trebuie sa aplecam urechea la asa ceva,ci sa ne rugam la Dumnezeu sa ne ajute sa stopam pofta trupeasca!!

Un comentariu: