Pages

joi, 22 decembrie 2011

"Bancuri cu si despre Mos Craciun"


1.- Ionel, cum ati petrecut Craciunul?

- Am facut un pom de Craciun, l-am umplut de jucarii si tare ne-am bucurat.

- Si tu, Georgel?

- Am facut un pom de Craciun, am cumparat o multime de jucarii si tare ne-am bucurat.

- Dar tu, Moritz?

- Noi avem un magazin de jucarii si ne-am uitat la rafturile goale si tare ne-am bucurat.

2.Un baietel ii scrie Mosului:

- Draga Mos Craciun, trimite-mi un fratior!

Mosul citeste scrisoarea si raspunde:

- Trimite-mi-o pe mama ta!

3.De ce e Mos Craciun mereu fericit?

Pentru ca stie prea bine unde stau fetitele rele...

4.Doua blonde hotarasc sa mearga in padure sa-si caute un brad de Craciun. Dupa cateva ore de cautare una dintre ele ii spune celeilalte:

- Asa nu mai merge! Eu propun sa luam primul brad care il gasim... nu mai conteaza daca are globuri sau nu!!

5.Un copil ii scrie o scrisoare lui Mos Craciun:

Dlaga Mosule, te log mult sa-mi aduci un tlenulet electlic, o masinuta si o ciocolata .

Se duce copilul la posta si duce scrisoarea.

Postaritele deschid scrisoarea , o citesc si li se face mila de copil .

Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile….

Strang ele banii , cumpara trenuletul , cumpara masinuta , dar de ciocolata nu le mai ajung banii .

Trimit cadoul copilului .

La cateva zile de la Craciun , copilul duce la posta o alta scrisoare , cu multumirile pentru Mos Craciun :

Dlaga Mosule, iti multumesc pentlu cadouli ! Tlenuletul este magnific, masinuta este supel. Eu sunt convins ca mi-ai tlimis si ciocolata, da cled ca tampitele alea de la posta au mancat-o !

6.Cica era Mos Craciun la o serbare si impartea cadouri.

Vine randul unei fetite dragalase si mititica tare.
Mosul: - Uite, fetita dragalasa, daca imi spui o poezie, iti dau, din sacul asta mare, o jucarie mica.
La care, fetita dragalasa: - Da', daca-ti sug p**a, imi dai tot sacu'?

7.I: Stii cine e nevasta lui Mos Craciun?
R: Merry Christmas!

8.I: - Ce e rosu si vine regulat?
R: - Mos Craciun....:))=)) ..doar atat?:))

9.Mos Craciun e numai unul, peste tot el e jupanul, la copii aduce bile, marijuana si pastile, iar la fetele perverse le da palme peste fese!
Mos craciun esti cel mai bun, adu-mi iarba nu tutun!

10.Mos Craciun vine la copiii din Somalia:
- De ce sunteti chiar asa de slabi, dragii Mosului?
- Pai daca nu mancam...
- Cine nu mananca, nu primeste cadouri!

p.s Mos Craciun exista,vine prin baie,
Eu l-am demascat brutal pe tata cu un sut in c...e:))=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu