Pages

vineri, 2 decembrie 2011

Zece lucruri pe care ar trebui sa le faci, cand ti-e dor de cineva


Titlul este cam lung,sper ca acest continut sa se ridice la inaltimea asteptarilor:)
Va prezint pe scurt cele 10 lucruri care trebuiesc facute in momentul in care ne este dor de cineva(persoana iubita):

  1. sa dea un semn de viata
  2. sa dea orice fel de semn de viata. aloo, femei, barbati -lasati la vale orgoliul, ok?
  3. sa insiste daca vede ca nu i se raspunde. si sa intrebe ”care-I nene problemul? shoot, sa auzim”
  4. sa vorbeasca. like “mi-e dor de tine, am putea sa facem ceva in sensul acesta?” (n.a. e drept, un risc exista -acela de a primi inapoi un feedback de genul “nU. Go to hell”.
  5. sa intrebe. ceva. Orice. remember? orgoliu-vale-poc!-gone?
  6. sa sune?
  7. sa invite? ceva gen “as vrea sa merg la padure, sa pasc, ai vrea sa vii si tu?” sau “ce faci diseara, vrei sa ma asculti pe mine recitand poezii?” ori “as putea sa te fur diseara? te duc unde vrei tu sa fii furat/a. la Bollywood? la Dolhasca?”. sunt multe variante mijto, creier sa existe :)
  8. sa se trezeasca din somn pana nu e prea tarziu si se creeaza o prapastie la mijloc
  9. sa se trezeasca. punct.
  10. sa spuna clar “eu am hotarat sa fac asa, tu o sa faci asa impreuna cu mine, pentru ca mi-e dor de tine si pentru ca am decis EU asa”.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu