Pages

joi, 1 martie 2012

"Un avion a facut nevoile pe un cuplu"


Noroc sau ghinion teribil? Un cuplu din Malverne, Long Island, a avut parte de o întâmplare inedită când se aflau în curtea casei. Cei doi au fost murdăriţi cu resturile de la toaleta deversate de un avion care a trecut pe deasupra locuinţei lor.Avionul cu pricina decolase de pe aeroportul JFK din New York în urmă cu puţin timp, când a deversat WC-urile pline. "Un avion decloase si zbura deasupra noastra. Urmatorul lucru pe care sotia mi l-a zis a fost:' O, Dumnezeule, ploua'. Iar eu i-am spus: 'Nu, nu ploua'", a povestit una dintre victime.

Acesta a continuat: "Un lichid negru, un fel de ulei negru a căzut pe faţa ei. M-am uitat în jur şi am spus si eu: O, Dumnezeule!. Erau picături de mărimea unor monede peste tot pe pământ, pe grătar, pe masa mea".

Incidentul ar putea avea grave repercursiuni pentru compania de care aparţinea aeronava întrucât se pare că avionul a decolat având toaletele pline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu