Pages

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Inelul de logonda si verigheta


Am observat ca pe net,persoanele care poarta o verigheta sau un inel de logodna au o mare problema...si aceea este ca nu stiu unde sa le poarte.Am gasit fel si fel de explicati pe ce mana si pe ce deget trebuie purtat inelul de logodna si pe ce mana si pe ce deget trebuie purtata verigheta.Eu unu habar nu am cum sta treaba cu asta pentru ca nu am dat inel de logodna si nici verigheta..poate urmeaza:-D:-p

Iata cateva dintre explicatii:

-din cate stiu, se poarta pe mana stanga, pe inelar, acolo unde mai tarziu va fi si verigheta.
-pe degetul mainii stangi-care deget?:-))
-Iubitul meu cand mi-a daruit inelul mi la pus la mana dreapta.deci acolo va ramane
-Pe inelarul mainii drepte, se poarta inelul de logodna. Iar verigheta pe inelarul mainii stangi.
-Eu stiu ca se poarta pe mana dreapta pe inelar iar cand te casatoresti se muta inelul de logodna pe mana stanga inelar impreuna cu verigheta
-Simbolul logodnei, este sa mergi la biserica sa vb cu preotul sa iti oficieze logodna pe 20 de min si vei putea purta verigheta pe mana dreapta inelarul, dupa care cand vei avea cununia religioasa se va schimba pe stanga.

Acestea sunt explicatiile si sfaturile pe care le-am gasit pe internet.Va rog si pe voi,cei care intrati,sa va spuneti parerea(sfatul) intr-un comentariu.

Casa De Piatra!:-D

2 comentarii:

  1. Oare purtarea inelului de logodna sau de casatorie este impedimentul fericirii unui cuplu?
    Parerea mea este ca ,indiferent unde se poarta inelul, sa nu fie numai de fatada.
    Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Frumos!...Cu siguranta ca,important este ce simte unul pt celalalt nu inelul de logodna sau verigheta...acestea sunt doar simboluri..:)

    RăspundețiȘtergere