Pages

sâmbătă, 4 februarie 2012

Cea mai dura fotografie a starnit ura pe facebook

Imaginea în care apare un copil african, numai piele şi os, călcat în picioare de un bărbat, a stârnit sute de mii de reacţii pe internet.

Fotografia a devenit populară pe Facebook, iar cei care au lăsat comentarii sunt plini de ură la adresa celui care s-a urcat cu picioarele pe trupul subnutrit al copilului.

Imaginile cu copiii africani au atins întotdeauna coarda sensibilă a umanităţii. Sunt mereu incredibil de triste şi de dureroase.

Din cauza sărăciei, deseori aceşti copii suferă de foame, sunt malnutriţi şi abandonaţi.Anul trecut, câţiva jurnalişti au filmat doi copii malnutriţi din Somalia, abandonaţi în praf. Vă atenţionăm că imaginile sunt şocante!

9 comentarii:

  1. Eu propun sa murim cu totii k poate atunci nu o sa se mai intample asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici animalele nu fac asa ceva cu semenele lor...

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi o idee...aici este adevarata lupta cu supravietuirea...destul de trist ceea ce se intampla

    RăspundețiȘtergere
  4. Este ceva incredibil ca un om poate sa-i faca asa ceva unui copil....nu mai ai cuvinte si te revolti ca tu traiesti bine mersi si nu faci nimic pentru a-i ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce oameni fara suflet...nu imi vine sa cred...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi vine sa cred ca mai exista in ziua de astazi asa ceva... Realitatea e dureroasa...

    RăspundețiȘtergere
  7. am si eu un baietel dacasar intampla ceva cu el mi-as da si viata assa ceva nu poti face ca parinte

    RăspundețiȘtergere